ZOOOM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ZOOOM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» اهم الممنوعات للحامل
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالجمعة 28 يونيو 2013 - 1:54 من طرف admin

» اكتب اسمك باللغة الانجليزية وشوف اللي هيحصل
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 28 يونيو 2012 - 11:40 من طرف Rania

» أنا عضوة جديدة وممكن ترحيب
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالأحد 4 ديسمبر 2011 - 13:03 من طرف دلوعة موت

» اعرف شخصيتك من اربع كلمات
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالثلاثاء 4 أكتوبر 2011 - 11:08 من طرف بو رمرومي

» ارجوكِ حبيبتي لا ترحلي ارجوكِ
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالإثنين 3 أكتوبر 2011 - 1:09 من طرف SUN

» ماهي اصعب كلمه ممكن ان تقولهااا لاي انسااااااااان..؟
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالإثنين 3 أكتوبر 2011 - 1:03 من طرف SUN

» مجموعة الغاز سهلة فكر علي طوووول
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالجمعة 30 سبتمبر 2011 - 20:23 من طرف المحب لله ورسوله

» اللى يوصل لرقم 5 هيكون ملك او ملكه جمال المنتدى
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالجمعة 30 سبتمبر 2011 - 20:20 من طرف المحب لله ورسوله

» اوعى وشك الباشا وبس
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:22 من طرف المحب لله ورسوله

» لحظة نسيانك
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:20 من طرف المحب لله ورسوله

» ياشموع العمر فيني جددي الجرح العذاب
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:19 من طرف المحب لله ورسوله

» اخترت موتي ولا موت ذكراك
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:18 من طرف المحب لله ورسوله

» رحــــــــــــيل وفـــــــــــراق
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:17 من طرف المحب لله ورسوله

» صور اطفال ( أطفال جديدة ورعة )
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:16 من طرف المحب لله ورسوله

» لسانك جنتك او نارك
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:15 من طرف المحب لله ورسوله

» نبذه مختصره عن طبيعة البحث العلمى وأهميته وكيفية عمل بحث علمى وغيره تجديه هنــــا ...
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:15 من طرف المحب لله ورسوله

» نصااااااائح لتطويل القامة
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:14 من طرف المحب لله ورسوله

» التخلص من حب لشبااب
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:13 من طرف المحب لله ورسوله

» اسئله رخمه وووووووووو
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:11 من طرف المحب لله ورسوله

» اجمل ابيات الشعر الفكاهية
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:10 من طرف المحب لله ورسوله

» مجموعة من النكت جمدة طحن
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:10 من طرف المحب لله ورسوله

» طريقه اعجبتني جدااا جدااا ....!!!
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:08 من طرف المحب لله ورسوله

» تخيل نفسك بعد الزوااااج ،،،^^،،،
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:07 من طرف المحب لله ورسوله

» الى حبيبى
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:05 من طرف المحب لله ورسوله

» عشق بلا حدود
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالخميس 29 سبتمبر 2011 - 20:04 من طرف المحب لله ورسوله

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 5 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 5 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 37 بتاريخ الخميس 6 أبريل 2023 - 5:38
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
admin
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Vote_rcap2مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Voting_bar2مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Vote_lcap2 
حسون70
مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Vote_rcap2مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Voting_bar2مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Vote_lcap2 
elgareh
SUN
الدلوعه
زمردة
المحب لله ورسوله
Sha3nona
asd
mido
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 280 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو ام عبد العزيز فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 3273 مساهمة في هذا المنتدى في 1406 موضوع
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
التبادل الاعلاني

مأساة الحب من طرف واحد >>>الجريح >>elgareh

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elgareh
مشرف منتدى الحب والرومانسية
elgareh

ذكر
العمل/الترفيه : مدينه الجريح امام شارع الحزن والعذاب منزل الحرمان
المزاج : الحزن

بطاقة الشخصية
ZOoOM: 1

مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Empty
مُساهمةموضوع: مأساة الحب من طرف واحد >>>الجريح >>elgareh   مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2008 - 0:44

I love you Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

اسمحولى اتكلم عن مأسه الحب من طرف واحد
واسمحولى اتكلم فى الموضوع ده وانا بسرد حكايتى
انا كنت معجبه بزميل ليا معايا فى نفس الكليه من 3سنين ومكناش قريبين من بعض
بس بمرور الوقت بدءت انا اتشد له وبدء هو يلاحظ كده
المهم من اللحظه دى بدء يتغير معايا وبدء يبعد عنى ويحاول يتهرب
بصراحه كان بيحاول يبعد عشان ميعلقنيش واحترم مشاعرى جدا ومحاولش يجرحنى ولا يتكلم معايا فى الموضوع خالص وبعد عنى تماما
بصراحه كبر اوى فى نظرى وحبيته اكتر...... بس انا مقدرتش انى ابعد عنه وحاولت انى اتقرب منه
وكنت عاوزه اننا نبقى اصدقاء على الاقل .....بس هو كان بيبعد بس انا كنت كل يوم بتعلق به زياده
المهم انى قررت انى اعترف له انى بحبه(وانا عارفه انى غلطت) وكان رده عليا انه هو مش بيبادلنى اى شعور وانه مرتبط واسوب كلامه كان جارج الى حد ما طبعا انا اتصدمت من رده واتجرحت جدا وللاسف انفعلت عليه ورديت عليه باسلوب مش كويس لانه جرح كرامتى وبعدت انا عنه
وبعد فتره بدءت احس انى غلطت لما انفعلت عليه وقررت انى اكلمه عشان اعتذر له وهو كلمنى باسوب كويس جدا وبعد كده اتكررت بنا المكالمات وقربنا من بعض واتفقنا اننا نكون اصدقاء فقط وانا دلوقتى بقالى 3 سنين بكلمه كاخوات واصدقاء وعلاقتنا مستمره مع اننا اتخرجنا من الجامعه
بصراحه انا بتعذب وانا بكلمه ومش قادره ابعد عنه وفى نفس الوقت مش قادره ابص لمستقبلى وافكر فى حد عيره
هو عارف انى لسه بحبه وده جارحنى اوى
حد يقولى اعمل ايه مع العلم انى حاولت كتير اوى انى ابعد عنه بس فى الاخر كنت بضعف وبرجع تانى احن له
انا بجد تعبانه جدا
https://ezzooom.yoo7.com
elgareh
elgareh

ذكر
العمل/الترفيه : مدينه الجريح امام شارع الحزن والعذاب منزل الحرمان
المزاج : الحزن

بطاقة الشخصية
ZOoOM: 1

مُساهمةموضوع: رد: مأساة الحب من طرف واحد >>>الجريح >>elgareh   مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2008 - 0:45

ارسل رداً
https://ezzooom.yoo7.com
slato
انا جديد على (( ZOoOM))
انا جديد على   (( ZOoOM))

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مأساة الحب من طرف واحد >>>الجريح >>elgareh   مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2008 - 18:44

[size=24]
السلام عليكم
انا من باول انك تحولى تنسى واسهل طريقة للنسيان انك تقطعى الاتصل به
وتفكرى فى حد حوليكى اكيد فى حد بيحبك واز لايتى حولى
تحبيه عشان متهنيش كرمتك اكتر من كده
وسبيه يحب حببته
واسا س الحب انك
تحبى لحبيبك الخير
slato
انا جديد على (( ZOoOM))
انا جديد على   (( ZOoOM))

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مأساة الحب من طرف واحد >>>الجريح >>elgareh   مأساة الحب من طرف واحد  >>>الجريح >>elgareh Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2008 - 18:52

ابرهيم ممكن اعرف ردك على اللى اناكتبتوه
وممكن اطلب طلب اننا نكون اصدقا
امضاء
slato

مأساة الحب من طرف واحد >>>الجريح >>elgareh
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-